måndag 3 december 2012

Bland spice girls, skolböcker och fnitter

Häromdagen bläddrade jag igenom mina gamla skolkataloger. Vilken nostalgi! Den enda gången jag blev bra på riktigt var på den enskilda bilden nedan, 6 år och en redig kaxfia, kolla bara in det där leendet!
 
Lekis - Liten clown. Man kunde nog inte vara mer i kiss och bajs åldern än vad jag var, min dåvarande bästis avslöjade på senare år att hon skämdes över mig
haha
 
4:an - Kommer ihåg hur mycket jag älskade denna tröja och att jag och mamma hade planerat att matcha den röda tofsen med den och den rosa tofsen med mina rosa inneskor! Haha

7:an - Precis börjat högstadiet och har nog aldrig känt mig så malplacerad och utanför i hela mitt liv, puberteten var det värsta som har hänt mig. Försökte passa in genom att klä mig som alla andra, kommer ihåg hur alla gick runt med liknande spetslinnen.


Och för varje år därefter blir dem surare och fulare haha, så dessa får minsann räcka!


6 kommentarer: