lördag 11 augusti 2012

Höga stön och porriga kläder

Jodå, ett blogginlägg ska jag minsann hinna få till innan jag gör mig iordning för jobbet. Landskrona var ju grejen igårkväll. Min chef var sen, så sprang till bilen, körde hem fortast möjligt, kastade av mig kläderna, tog på mig nya haha, fixade, packade ner småsaker och drog. Kom fram 4 minuter innan avgång, herregud, stress.

Gumsan hoppade på i ängelholm, kom fram en halvtimme efter spelningen börjat, vi tänkte att "äh, 2 kilometer, det klarar vi fort!", efter en halvtimmes powerwalkande/småspring kom vi fram, svettiga och granna. Vi stod på listan som mos-familjen, vilket inte var det stoltaste aliaset men men haha.
5 låtar hann vi se iallafall, sedan vare slut. Ägnade resten av kvällen med att pub-crawla, dvs, gå till 3 olika ställen och dricka vatten.. Blev ett pölsemannen besök med, fint ska det va.

Tåget hem halv 12, sedan körde jag gumsan hem, gav presenter och kramades hejdå. Idag åker den lilla jäveln!

Hade iallafall en otroligt bra dag fastän det inte blev som vi tänkt, verkligen jätte jättebra! <3

Finaste allén på väg mot bron





En del folk ändå








På ett ställe som hette Plan B, Beer and burger. Ashärligt med härlig atmosfär och bra rockmusik!




Idag är man inte pigg, att umgås med gumsan är som att gå ut och röja järnet och vakna upp med bakfylla dagen efter.. haha.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar