tisdag 14 augusti 2012

Höjdpunkter på jobbet - sista delen

7: Härligt samtal med grannen, han berättade att vi har the number one gaystrand i mellby. Man tappar godisbit på golvet, plockar upp den och äter den, frun kollar äcklat och säger " också äter du den!" Den finaste göteborgaren någonsin kom med sina söner och handlade, hur underbart härlig och trevlig som helst, en sådan som får en att känna sig bäst typ, skrattar åt allt man säger och supertrevlig. Långt hår i hästsvans med såklart, I love. Finaste leendet med såklart. 3 äldre kvinnor handlade av mig, härligaste gänget, som små fnittrande flickor! Johannes Brost spelade minigolf utanför stugan med någon kvinna och blev filmad av tv 4.

8: Äldre kille försöker se cool ut och tappar nästan godispåsen i farten, försökte att inte skratta högt. En äldre herre kom och småpratade med mig och tyckte att det var synd att det inte gått så bra för butiken, sedan går han, man bara jahapp.. tack för att du gynnar oss haha.

9: 2 pojkar står viskandes framför mig om vad de ska köpa. Varför är det så hemligt? Hör ändå vartenda ord.. haha. En kvinna köpte godis åt sin dotter eller dylikt, hon beklagade sig och sa" hon bara sitter och röker, och dricker kaffe och äter godis, jättenyttigt!". Het trevlig äldre man med finaste ögonen.

10: Kvinna köper kinderägg till dotter, kommer tillbaka någon minut senare och frågar om jag har en soptunna, sträcker fram all kinderchoklad för "hon vill ju inte ha det då". Någon kallade mig för fröken, det gjorde mig glad. Förståndshandikappad kille pratar med mig om sakerna i butiken, jag ber han upprepa sig ibland, och han kollar på mig som om jag är dum huvudet.

11: Bridgeherre hälsade på igen, ville att jag skulle hänga med han på nakenbad. "Hur mycket måste jag ta bort för att få sex?" Göteborgaren handlade av mig igen, småpratade tills det kom fler kunder, sedan gick han, och utan vände han sig om efter mig hahaah. Var ledsen ett litet tag den dagen och när jag precis torkat tårarna kommer den härligaste herren in och gjorde mig så glad!

12: Äldre gaypar med sin lilla hund. För skjutsningenpojken berättar att han ska till liseberg på tisdag. Och berättar om sin syster och hennes pojkvän som jag visst vet vem det är. Fick prata engelska en del. Fin man med lockigt stort hår.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar