lördag 25 augusti 2012

Hålla hårt i mig själv

Yes jag kan inte sova längre än såhär.
Mitt ex har förlovat sig, snacka om att det var fel mellan oss 2 om det tog dem 3 månader att förlova sig, gud. Helt plötsligt känner jag mig ensam!? Varför? I dont know.

Anyway, kan bero på att jag inte känner mig så värst kry som saker känns värre. Hängde i Malmö hela gårdagen, det var skitnice! Åt god mat, gjorde smycken, fotades, kollade fina affärer, kollade skateboardåkning, lite Öz komedi osv. Mötte även uppe Sebbe och hans vän Therese, trevligt trevligt! Missade dock vårt tåg.. Så jag sov hos gumsans bf inatt och tog tåget hem vid 07.15 imorse, därav tidiga uppgången och brist på sömn. Aja nu måste jag rycka upp mig, känner att det kommer bli en väldigt dålig dag annars, och det vill jag inte att det ska bli. Speciellt då det ikväll kommer att komma två svartbrända personer in genom dörren som ska bli härligt att träffa igen :).

Min lunch

Lollos lunch







Fina inköpta skjortan

Top models


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar