tisdag 14 augusti 2012

Another list


Vad oroar du dig för just nu? 
Ingenting faktiskt, OMG! Händer aldrig..

Vad hatar du just nu? 
Att allt kostar pengar

Om du kunde dricka alkohol varje dag utan några bi-effekter, skulle du?
Aldrig någonsin

Vad gjorde du igår kväll? 
Var på klassträff, städade och tvättade och grejade hemma.

Va ditt sista förhållande ett misstag, varför? 
Ja! För att vi inte passade ihop för fem öre.

Vem sa du sist "jag älskar dig" till? 
Till min mamma eller gumsan

Vad är din relationsstatus? 
Single and ready to mingle, haha

Hatar du någon just nu? 
Hatar gör jag nog inte

Skulle du ta tillbaks någon av dina ex? 
Nej

Ångrar du någonting? 
Ja lite saker kanske

Vad är dina planer för helgen? 
Jobba fredag o lördag, danmark lördag kväll, och slappa.

Vill du ha barn? 
Vet faktiskt inte, som det känns nu så nej

Har du några piercings? 
Nej, hade under en kort period i nästan

Vad vill du ha just nu? 
Några miljoner på bankkontot

Har du någonsin krossat någons hjärta? 
Ja

Vad borde du göra just nu? 
Borde äta något, hungrig igen! Göra vettiga grejer som att städa mitt rum, kanske tvätta, maila ams.

Har du svårt att lita på andra människor? 
Japp

Din största rädsla? 
Att förlora mina älskade

Är det lättare att förlåta än att glömma? 
Nej

Vad var det sista du gjorde innan du gick och la dig igår? 
Tänkte

Gillar du kinesisk mat? 
Ja, mycket!

Tror du att man kan vara vän med sitt ex? 
Ja det kan man nog

Vill du gifta dig? 
Inte nödvändigtvis

Gillar du piercings och tatueringar? 
En fullt tatuerad arm eller två är något av det hetaste som finns, piercings nj. På mig själv säger jag nej dock. Tribals är det fulaste som finns.

Duschar du helst på morgonen eller kvällen? 
morgonen

Var skulle du vilja resa? 
Överallt, men helst new york och paris just nu.

Gillar du din boendesituation? 
Nej inte jätte, vill ha eget

Hur många tv-apparater finns i ditt hem? 
2

Vad är det första du tänker på när du vaknar? 
Vad skönt jag har sovit!

Skulle du ha sex med den personen du senast fick sms av? 
Nej, det är en tjej för det första haha

Har någon gjort dig besviken de senaste tre dagarna?
Hm.. nej faktiskt inte

Hur fick du ditt senaste blåmärke? 
Smällde väl i något, klumpig som man är

Vad skulle du göra om någon av dina vänner höll på med den du senast pussade? 
Då skulle jag bli fly förbannad.

Har du någonsin fundera på att pierca din tunga? 
Nej aldrig!

Känner du någon som är oskuld? 
Ja ja

Skulle dina föräldrar bry sig om du kom hem efter fyra på morgonen? 
Nej, de sover så dem märker ju ingenting ;)

Tror du att du skulle klara en månad utan att svära? 
Omöjligt

Pratar du ofta? 
Ja at times, inte övermycket dock. Gillar tystnad ibland med, är bekväm med den så att säga

Vad är det bästa som händer dig idag? 
Att jag inte har något jag måste göra, och ja att jag ska äta räkor haha

Vem har du umgåtts med idag? 
Ingen än, två bröder en 16 andra 18, dem sover

Är du en elak person? 
Nej, men är man riktigt arg kan man till slut bli en skit

Om du hade en miljon, säg en sak du skulle köpa? 
En resa

Tror du att andra människor tycker illa om dig? 
I allmänhet nej.

Sover du med dörren öppen eller stängd? 
stängd

Nämn någonting du verkligen vill ha just nu? 
En herre, och pengar

Finns det någon person som du aldrig vill förlora? 
Familjen och mina vänner

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar