måndag 27 augusti 2012

Lilla flicka

Jag rensade lite i mitt rum tidigare idag. Jag hittade mina äldre skoldagböcker från när jag var, 8,9 och 10. Nu skulle jag göra mig av med dem tänkte jag, kolla igenom alla dessa och förevigade några sidor jag tyckte var roliga, minnesvärda, sorgliga, eller bara fula. 
Enjoy!

Sjokis

Gillar att hon är skallig på hjässan, talangen var där redan då..


Bitch redan då

Jag var så förälskad i denna människan, redan då gillade jag äldre män hahaha (6 vs 12 år)

 Inga kommentarer

Bröst och armar i ett, och skallig på det

Jag var kär i en ny kille varje dag, vänster ska föreställa en kill-häxa?


Gillade visst tjejer med

Gillade att jag var tvungen att skriva ut att jag skulle äta middag, som om jag vanligtvis inte fick någon

Lyckoslanten var en kär figur att måla av

 Robin var min pojkvän

Diggade markoolio

Så atte

 The love of my life i lågstadiet haha
Det var stort att överväga att ge bort sitt Onix pokemonkort


Alla mina människor jag målade var utan händer


Jag fick en diktbok dedikerad till mig av min bästa vän när jag var.. 8-9?

It doesnt make any sence, men jag blev ändå skitglad och tycke den var skitfin.. hahaha

En belöning bara sådär, så skulle man haft det

Intressant med omslaget som stämmer SÅ bra överens med innehållet... ehum


Kiss och bajsåldern varade länge för mig

Thats some love

 Alltså hahaha, regnbågen är ett jävla hus


Jaha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar