torsdag 2 augusti 2012

Aspargus - Just like in farmwille


Ser ut som mjölk..

Idag tillagade jag min första sparrissoppa, den blev bra! Men, färsk sparris hade varit mycket godare än ehum konserverad.. haha.

Igår var förresten en riktigt utomordentlig dag! Jag vet inte varför men jag mådde så bra, trots tröttheten, jobbet gick trögt men ändå bra, hade trevligt folk och prat med grannen på cafeet bredvid, pratade i telefon med fint folk, speciellt mitt sista under kvällen som var bäst <3.

Imorgon kommer min lista förresten på höjdpunkterna. Orkar inte skriva nu, puh. Den kommer dock vara utsträck över lite fler dagar då det ju var ett tag sedan jag skrev min senaste.

Btw drog inom maxi och handlade inför filmkvällen jag och mina bröder ska ha med syrran och hennes husband. Och gjorde ärenden åt mina bröder haha. Sönderstressad och med den tyngsta matkassen så var det en plåga för mina ben att ta mig hem. Gud. Sedan kockade jag, så jag kan tycka att jag har varit lite duktig!

Au revoir!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar