måndag 14 november 2011

På tal om inget så...

Har jag redan bestämt vad jag vill ha i julklapp, jag önskar mig enbart lotter! Idiotiskt kan tyckas, jag håller med haha, men samtidigt önskar jag mig ingenting och känner just nu att jag inte behöver någonting heller, samtidigt är chansen ganska stor att jag vinner en del pengar då det blir jäääkligt många lotter = vinner mycket pengar = mina kära får ta del av det = win win situation?

Eller så vinner jag exakt ingenting. Well well, blir en jul att minnas då åtminstonde iallafall haha. På tal om random grejer, checka in detta samtalet.

Gimpx: Tänk dig Colin Firth liggandes i sängen fullt med chips påsar runt omkring
Isabella Hansson: hahahahah
Isabella Hansson: njae
Isabella Hansson: risklen är ju att jag kanske måste dela med han..
Gimpx: haha what?
Isabella Hansson: ja
Gimpx: haha chipsen menar du?
Isabella Hansson: jag vill ju ha mina chipspåsar för mig själv.. ;P
Isabella Hansson: chips igen..
Gimpx: Alltså om vi skulle tittat tv en kväll och jag köper 1 påse chips
Gimpx: Hade du roffat åt dig hela då?!
Isabella Hansson: ja
Isabella Hansson: nej
Isabella Hansson: hade varit artig
Gimpx: haha
Gimpx: artig ja :P
Gimpx: Säg att vi hade varit ihop i 5 år då
Isabella Hansson: hm
Isabella Hansson: hade typ frösökt göra en deal haha
Gimpx: Då hade du skällt på mig för att jag fortfarande bara köper 1 påse ^^
Gimpx: Borde lärt mig liksom :P
Isabella Hansson: typ om jag får hela påsen så får du kolla på ditt skitporgram typ
Isabella Hansson: hhaha
Isabella Hansson: äh
Isabella Hansson: lugnt
Isabella Hansson: fixar alltid mina egna chips ;)
Isabella Hansson: står typ i 10 minuter när jag ska välja påse
Isabella Hansson: som om det var min sista dag liksom..
Gimpx: 10 min framför chipshyllan!
Gimpx: Man får ju nästan skämmas om man står bredvid haha
Isabella Hansson: ja
Isabella Hansson: det märker jag
Isabella Hansson: och då stressar jag haa
Isabella Hansson: skäms när jag står själv med haha
Isabella Hansson: confessions of a chips girl
Gimpx: haha titeln på din biografi ska vi komma på nu
Gimpx: Isabella - Mitt liv som chipsberoende
Isabella Hansson: hahahahha!
Isabella Hansson: underbart!
Gimpx: Isabella - I botten av chipspåsen är livet alltid underbart :p
Isabella Hansson: chipsen styrde mitt liv
Isabella Hansson: öh, hahahah!
Isabella Hansson: typ på löpsedlarna
Gimpx: haha ja
Isabella Hansson: att välja smak var ett helvete. Isabella kunde stå i upp till 20 minter och grubbla på vilken av alla dessa smaksenastioner hon skulle välja
Isabella Hansson: dokumentär hade väl vart bäst
Isabella Hansson: typ varit med i hundra höjdare, med alla retards
Gimpx: haha
Gimpx: Löpsedel aftonbladet : Isabella Hansson talar ut - Estrella gav mig glädje :P
Isabella Hansson: hahahhahahha!
Isabella Hansson: herregud
Isabella Hansson: Isabella avstod från sociala sammanhang, tanken på en kväll utan chips gav henne ångest. Det var inte heller tal om att bjuda hem någon, att behöva dela med sig gav henne sådan ångest att hon inte visste vart hon skulle ta vägen.
Gimpx: hahahahahha
Gimpx: Klockrent !
Gimpx: Senaste nytt !! ChipsBella får sponsoravtal med Estrella!
Isabella Hansson: HAHAHAHAHAHA
Isabella Hansson: åh jag döör
Isabella Hansson: blir så känd att jag få¨r starta ett eget varumärke haha
Isabella Hansson: chips By isabella
Gimpx: haha ja
Gimpx: Chips Design by IsaaaBellaa
Gimpx: Du får ju ha sånt coolt namn, helt lite Z och X
Isabella Hansson: där vi tillverkar kl'der, kaffemuggar och kökstillbehör..
Gimpx: IzzaaBeellaxx ;)
Isabella Hansson: hha neeeeej
Gimpx: du får tillverka chips fattar du la
Gimpx: Sen kan du få bli chefsdesigner på mitt företag som gör kepsar ;)
Isabella Hansson: men ofc, behövde det ens nämnas? haha

Btw fyfan vad vissa mörkhyade tjejer kan dansa, vi andra kan ju bara försöka men dessa har det verkligen i kroppen, blir så avundsjuk var gång haha, kan inte sluta glo.

1 kommentar:

  1. Gimpx: Man får ju nästan skämmas om man står bredvid haha


    been there done that..rofl

    SvaraRadera