tisdag 8 november 2011

Ameh!

Rättning: Tjejen sög, drygaste jag mött. Vill inte träffa henne igen om man säger så haha.Träffade henne och christina i romford..Fick Köpt två nödvändiga grejer iaf :)

Har köpt en del fina grejer sedan jag kom hit.Visar er senare!
Efter jag lämnade barnen diskade jag, bäddade deras sängar och satte mig sedan framför tvn och surfade och kollade undercover boss, daglig rutin nu ;P.
Nu ska jag maila mamma, därefter dammsuga och städa lekrummet, hänga in torr tvätt, luncha, duscha och sedan dra till tesco och köpa nödvändiga grejer. Därefter diska. Sedan barnhämtning, ungefär det jag gör idag.

Roligt va? Helt okej faktiskt. Älskar dessa 6 timmar var dag jag får för mig själv, även om en timme minst går till sysslor :/

Nu, städa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar