torsdag 3 november 2011

Varför ber människor på tv alltid om ursäkt när de börjar gråta?

Nu jävlar ska det laddas upp lite bilder

Dagen med stort D, några timmar innan vid åkte till Säve flygplats

 Framme! Fick låna gästrummet de första dagarna, på bilen ser ni mina fiiiina (man kassa) dator! Med tillhörande väska ;P.
 Här bor jag! Det blev rundtur på Torsdagen. Tog tåget till..
... Stratford, här utanför Europas största shoppingcenter!
 Därefter Canary wharf med de högsta byggnaderna i London

Helgen spenderades ute på klubb i camden town och med shopping!
 För 45 pund fick jag denna skönhet ( inte ens 450 spänn) sjukt
 Middag på sri lanka restaurangsoutfit
Helgen därpå stack jag till centrala london med christina, här london eye!
 Themsen
 Big ben
 Themsen och Big Ben haha
Cool såpbubbleman! Längs denna gata fanns massor med folk som uppträdde, var utklädda till disneyfigurer och dylikt eller målade på gatan. Fick inte ta bild om man inte betalade synd nog..
 Utanför telefonkiosk ;)
 Buckingham palace!

 Hyde park! Underbart vacker!
 Staty Albert and victoria

Christina var snäll och tog nästan alla dessa bilder då min kameras batteri tog slut efter 5 min!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar