söndag 27 november 2011

Oj, date?

Vid 12 ungefär tar jag tåget härifrån, är lite nervös måste jag säga. Men det blir säkert bra. Efter lunchen möter jag upp tjejerna på hyde park corner station. Ska bli fett mysigt!
Helgen har varit bra! Fredags blev det bara slappe i min säng med datorn. Igår vet ni, utgången blev väldigt speciell haha, inte som vi tänkt oss direkt. Vid 1 började alla ställen ta inträden, visste inte vi, vi gick ut från missoula lite efter 1 för att kolla andra ställen, så vi vandrade runt i en timme eller 2 för att hitta ett place eller något att göra alls! Slutade på mc donalds, skumt blev ändå så sent som att jag var hemma halv 4, wiiiierd!

Fortfarande ingen kamera, dumma jag har inte ens lämnat in den för lagning. Damn it!

Hörs ikväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar