måndag 21 november 2011

Weekend

Helgen! Gud, mitt liv är ju helt sjukt. Upplever helt underbara grejer.. Som sagt klippte jag mig i fredags, är otroligt asnöjd! På kvällen blev det missoula och kosho, helt okey kväll, inte jättekul men helt okej.

Lördag drog vi till london, började med fika, sedan kom lisa och christina, drog sedan in mot oxfordstreet och kollade lite affärer, sedan mot Leadenhall market där diagon alley i harry potter var. Fett besviken haha, såg inte alls ut som det, plus att det var helt tomt och dött. Kollade i fler affärer, åt på marks and spencers, träffade wivienne westwood på tubestationen, så jäkla coolt! Försökte övertyga min vän om att det ju självklart inte var hon, men hon frågade och jag hade helt fel haha, jävla tur! Sedan blev det dags för icebar, 40 minuter fick man vara där inne, definitivt en upplevelse haha, kul var det! Därefter hem!





Igår blev det inget mer än breaking dawn på bio med tjejerna, var svinbra såklart, vill kolla de andra filmerna jag missat med nu så jag hänger med till 100 % när sista filmen kommer!

Min kamerlins är sönder, så bilder kommer ni inte att få här på ett tag.. En jävel vi lät ta bild på oss i fredags tappade den i golvet, förmodligen därför.. Ska lämna in den och hoppas på det bästa!

Idag blir det fullt upp, ska tvätta, sova en timme, sopa, maila, städa rum, kanske dammsuga övervåningen och ev gå till tesco.

Nej tvätttime, see ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar