onsdag 16 november 2011

Kass

Fattar inte att jag sitter och kolla judge Judy just nu haha, men men..
Såg förresten att Versace för H&M kollektionen inte släpps i närheten av mig, så det blir inget kirrande av ett sådant plagg, vilket iofs är bra då jag behöver pengarna till annat. Ex köpa en vinterjacka som jag såg igår, underbar, från H by Henry Holland tror jag det var. 60 Pund, ganska lagom! Visar imorgon ;).

Annars då? Hm.. Har inte mycket att nämna. Dagarna pågår som vanligt, idag är det dock onsdag vilket innebär bara 2 dagar kvar till helg ;P, dagarna går så otroligt fort. Helgen kommer att bli awesome!

Fredag ut i romford, lördag Icebar i london (en bar av enbart is) får bara vara där inne i 45 minuter dock haha, kommer förmodligen bli en heldag och kolla massor med annat! Museér, affärer, turistattraktioner, osv. Söndag breaking dawn med tjejerna, (inte för att jag sett mer än den första filmen) får ju ställa upp för laget!

Helgen därpå kommer vara minst lika full, lakeside shoppingcenter, We will rock U musikalen, ut i romford, förhoppningsvis träffa en au-pair och en belgisk pojk. Need some money!

Nej, nu ska jag återgå till sista avsnittet av The jury!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar