söndag 6 november 2011

The wonderful wizard of oz!

Min helg är inte slut än men jag är ändå sä jäkla nöjd! Har haft 2 otroligt bra dagar. I fredags mötte jag upp joanna i romford (ofc) pratade om helgens planer och lite annat haha. Köpte faktiskt ingenting, bara lite mat. och choklad.. Har startat ett chipsförbud för mig själv i en vecka, ska nog eskalera detta förbudet, för ett litet experiment haha. Äter dock kakor eller choklad istället ;P.

Så vid halv 10 på kvällen lämnade jag huset, tåg till romford och möta upp christina, drog till lloyds, korkade människor som efter en kvart insåg att detta ju inte var missoula, trodde helt allvarligt att det först var första våningen istället för andra vi hamnat på, inte för att de har 2.. spekulerade även på om de hade renoverat om stället och ändrat alla möbler, till och med flyttat toan, smartassen insåg sedan att de hamnar fel när de hittade en meny som det stod lloyds på. stack ganska snabbt till missoula haha. Joanna kom, vi dansade och hade kul och träffade fint folk! Många väldigt speciella människor med hahah.
Åkte hem vid 2, blev stalkad av en indier på vägen hem mot mitt hus, han ville tvunget ha mitt nummer och vägrade låta mig gå själv. Känns inte alls bra att han vet det exakta huset och att han ville komma någon dag och knacka på för att träffa mig. Han fick inte mitt nummer som tur var.. tjatar folk veknar jag till slut och ger upp men han här var bara nej. Somnade vid 3.

Lördag. Går upp 08.00 och vill skjuta mig själv. Snurrar i huvudet och så jääkla trött! Tåg till liverpoolstreet station, möter joanna, lisa, christina och jana. Fikar, kollar runt i affärer, köper musikalbiljetter till kvällen, går på national museum? Monet och van goghmålningar, coooolt! Åt lunch på coolaste italienska restaurangen, beställde frutti di mare pasta, jättegott! Fikade igen, somnade typ på stället. Men kvicknade till efter att ha druckit varmt haha. Kollade musikalen halv 8, bra! Inte ens jämförbar med phantom of the opera, men ändå väldigt bra gjord men snygga kostymer, häxan var favoriten! Slutade vid 10, och jag kom inte hem förrän 24 pga jobb på tågbanorna, så fick ta buss, tåg och tuben. Dator i 1 timme. Vaknar vid 10 idag, så 9 timmars sömn,ingenting med tanke på hur jäkla slut jag varit sista veckan.. Men men

Nu ska det duschas, sedan romford för att träffa 2 nya aupairer och christina, kan bli kul. See ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar