måndag 14 november 2011

Herregud vad sjuka helger man får vara med om, underbart! Lördag var en riktigt grym dag! Hängde med christina till portobello market i nothing hill, asnice! Hur mycket folk som helst, sköna gatumusikanter och härlig atmosfär! Köpte finaste skjortan, åt kladdigaste nutella wrappen och bara njöt av allt. Helt lovely!

45 pund från Appletree boutique

Åt på en mexikansk restaurang där jag beställde tapas , blev friterade bläckfiskringar med någon form av remouladsås och sedan portobellosvamp i vitlökssmör, mmmm! Stack därefter till starbucks för att hålla borta kylan under tiden som vi funderade på vad vi skulle göra härnäst. Skulle träffa en person vid namn clement, men blev för sent för det. Vi tog iaf tuben till leicester square och till picadilly, kollade runt i en 4 våningar stor byggnad som bara sålde M&M relaterade grejer, väldigt speciellt haha. Därefter kollade vi efter en karaokebar som uppenbarligen hade slutat existera, därefter mötte vi en person som ville fixa biljetter till oss så vi kunde komma in på någon nattklubb, blev inget med det, fotograferades med shrek, deltog i en födelsedagsdansvideo osv. Kom hem vid 24, hade en svinbra dag!









Igår skulle jag egentligen på en annan marknad med samma tjej och 2 andra, typ ingen kunde så blev bara att jag och christina träffades i romford och strosade runt, Behöver parfym då min gamla nästan är helt slut, så fick bli en jag kollat in från Accessorize för 15 pund, looove! Svingod :). Drog hem, köpte med mig chips ofc skinka/senapsmak, dör. Och cosmo. Kollade Madagaskar med ungarna, åt vegetarisk lasagne till middag och gick upp på rummet. Kände verkligen för att vara för mig själv.

Min väg till tågstationen, igår var det såhär fint!



Btw, är bara tvungen att nämna att jag ska klippa mig på fredag, är jätteglad! haha. Ska bli så skönt att klippa av fågelboet..
Puh denna veckan kommer jag vara ännu mer slut än jag brukar vara.. in till Romford tisdag för att planera helgen och torsdag (har väl inte missat att kollektionen från Versace i samarbete med H&M släpps?) fullpackad helg, städa, tvätta, frisören, simningen, plus det jag gör varje dag.. Fedeförkylning på det, niiice som fan.

Aja, nu ska jag fortsätta kolla masterchef! See ya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar