onsdag 23 november 2011

Ni kommer att bli besvikna

AAAH! Blir galen! På lördag får jag dock se vad som händer.. kan bli intressant haha.
Och nej, det jag yrar om är inget ni får ta del av haha.

Jahapp vad händer idag? Inget speciellt som vanligt. ett plus dock är att jag slipper laga middag denna vecka woooho! För er som inte vet är detta det mest ångestfyllda under veckorna för mig. Otroligt jobbigt, känns som att man lagar mat för en jury i masterchef eller något. usch.
Nu slipper jag det iaf. vilket förmodligen är för att jag måste passa ungarna 1-2 timmar på torsdag.

Annars de husliga sysslorna jag ska bocka av är att städa badrummet, vilket jag gör varje onsdag, diska, ev hänga in torr tvätt och sopa. Är gjort på mindre än en timme, skönt! Efter skolan går jag med ungarna till dansen. Blir överlycklig var gång jag gör något annorlunda om dagarna haha. Man märker hur viktiga omväxlingarna kan vara för att man ska fortsätta.

Imorgon är det simning med så då går jag med dem dit efter skolan med. En bra dag alltså då den går extra fort haha. 
Fyyyfan vad tråkigt inlägg hahaha, läste igenom precis, intressant verkligen.

Men! Jag tänker publicera det ändå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar