tisdag 21 augusti 2012

3

Sitter i väntans tider på att maten ska bli klar. Min kära bror fortsätter på matlagningsspåret och idag serveras det köttfärssås och spagetti. Jag gillar detta, han och jag är som ett gammalt par just nu. Planerar middagar, vilken film vi ska kolla om kvällen, jag tvättar, han klipper gräsmattan, turas om att diska, nattar vår lillebror. Ja, you get the picture hahah, helt jäkla underbart!

Min dag har hittills inte bestått av mycket. Började dock bra med ett 2 timmar långt samtal med bästa Lina, vilken energi man fick! Sitter i bikini och baggyshorts i detta nu, det har jag gjort hela dagen. Varför kan man ju fråga sig när där inte finns vare sig sol eller värme? Ja det undrar jag med. Men bekvämt är det!

Nu blev jag så himla sugen på att läsa, funderar på att cykla in till biblioteket imorgon, hm, får se om jag har energi nu när jag inte jobbar längre eller härjar runt = Lazy ass bitch.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar