tisdag 21 augusti 2012

Sex and the city

Ja, det har blivit en del sådant idag. De två filmerna har jag avklarat, åh så underbara människor och så underbara känslor som spritter inom mig när jag ser dessa och livet de lever och allt de upplever. Bästa serien. Har annars husmorat och tvättat en del och handlat mat. Jag trivs lite i den rollen faktiskt.

God mat blev det, improviserad pytt i panna! Sammys verk . 


Igår hängde jag med Gumsan, vi myste i min säng, pratade med vår kära göteborgare och chattroulettade. Att vi inte har gjort det innan! Som gjorda för det haha. 



Jag provade mig även på min vegetariska curry, den blev super till konsistens ( på allt förutom den otroligt rinnande såsen haha) och till smak. Nöjd för första gången!


Godnatt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar