söndag 27 januari 2013

The countdown starts here

Ja uppdateringen heter ju inte duga direkt. Jag har blivit ganska dålig på det och saknar det faktiskt ibland. Dock har jag inte mycket att skriva. Jag spenderade min helg hos Lina i fredagskväll och sov även över mellan henne och hennes systerdotter, igår var jag brodervakt och hade möjlighet att prata med min flamma i över 5 timmar! Hade även rå-kyckling-panik. Sedan idag har jag fixat massor med praktiska grejer samt sovit ut och slöat järnet! Yey, nu össnöar det, undrar om det kommer att vara tågkaos imorgon igen och man blir ofrivilligt ledig. Jag har längtat riktigt mycket tills imorgon så jag hoppas det försvinner under natten! Good luck Chuck..

Nej detta var bara tråkigt att läsa till och med för mig, så jag slutar här.
Schneider
Snart 3 år gammal bild, saknar det röda Arielhåret ibland



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar