fredag 19 september 2014

Lite böcker

Goddagens!
Idag är det fint väder och då får man inte vara inne!
Tänkte uppdatera lite snabbt innan vi sticker ut i solen, älskar att det är runt tjugo i september!!

Vi har börjar bunkra upp oss inför de kalla månaderna (vi kan väl säga så iaf) och köpt en hel del böcker. Har köpt 6 böcker på väldigt kort tid inkl. dessa fyra som jag köpte på en och samma gång, ja när vi såg att Akademibokhandeln hade erbjudande gick vi bananer. Kom ut med fyra stycken var.. Det är Aris som har satt igång och missbrukat böcker på sistone och fått igång mig, det är så himla mycket i perioder med böcker, antingen känns det som att man läser hur mycket som helst på kort tid, eller ingenting på flera månader.
Önskar att det alltid fanns rum för böcker i ens liv, finns inte mycket som är bättre!

Ja estetiskt sätt ska de röda inte ligga kant i kant, men vafan
 
Här har vi då "A Clockwork orange", " A christmas carol", "The witches" och "Min kamp".
Slukar allt med Dahl, har velat läsa min kamp hur länge som helst och de andra två är ganska nya cravings, har bara sett filmerna än så länge, längtar så tills jag ska börja läsa dem..

Näst på listan (ja efter jag läst del två, tre och fyra med Knausgård utöver dessa sex, står Harry Potter böckerna, sen tror jag att året är slut för längesen haha!
Hade velat läsa HP i december eller runt jul iaf för ultimat upplevelse men A christmas carol hann före, damnit.

Nu ska jag stänga ner datorn och klä på mig något vettigt, skriver lite senare :)
Hej Scweiz!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar