tisdag 18 september 2012

God natt!

Och bloggandet fortsätter! Jag har inte alltför mycket att berätta nu heller men jag är ändå sugen på att få ner eventuella funderingar och åsikter här, kanske en bild också.

Hur ska man kunna utvecklas när man enbart står och stampar på samma ställe och tänker samma tankar om sig själv om och om igen, jag är trött på detta nu. Detta måste försvinna, jag är värd precis lika mycket som andra, jag är en bra människa, ja, jag tycker det. och vad fan mer behövs? Nej just det, det är mina egna åsikter om mig själv som spelar roll, oavsett vad andra säger är det ju ändå tankens kraft som är den starkaste, och mina tankar säger mig nu att det räcker, det är min tur nu att ta fram mitt innersta, mitt innersta som faktiskt finns där någonstans och lyser till ibland när jag gör något riktigt bra eller mår riktigt bra eller får höra fina ord. Det inre som ska komma fram mer nu, ja, alltid. Som ska vara där nu. Jag - som är grym, precis som alla andra. Inte sämre.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar