torsdag 6 september 2012

What are you waiting for?

Det blev sushi med lollo igår på chai dong, dessa har så överstora bitar så det känns knappt som sushi längre, men helt okej är den :)
 
- Vad är det i de vegetariska rullarna?
- De e grönsaker!
 
Idag har jag försökt att rensa ut ännu mer plagg så jag sedan kan sälja dem och göra mig av med skräpet. Jag insåg att jag har alldeles för få basgrejer, det är liksom en mönsterexplosion.
 


 
Hittade denna läckerbiten med finaste färgen för 99 på H&M,ofc. Perfekt för att stabilisera det hela, ehum.
 
Dagen har inte bestått av alltför mycket, mest bara fixa med vettiga grejer, vilket ju är bra men inte tillräckligt för att man ska vara glad, dock blev det solsken när Rödtotten ringde mig.
Måste bara nämna ännu en gång hur otroligt jäkla bra det är att prata med dig Lina, du är så jäkla bra!
 
Imorgon är det marknad, så länge sedan! Wiho!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar