tisdag 12 november 2013

Nanowrmo

Det är den 12e dagen i ordningen, ska jag vara ärlig har jag inte ens skrivit mer än 5 dagar sammanlagt på min novell. Men det börjar ta sig nu och jag börjar bli riktigt inspirerad. Målet är att nå 50 000 ord (om jag inte minns fel). Jag har nu 19 dagar kvar och har kanske uppnått en bråkdel vid detta laget, men det ska banne mig gå!

Nanowrimo står för National-novell-writing-month, och är en sida där du kan träffa människor från hela världen och utbyta ideér gällande denna underbara sak. Så målet, som ni förstår är att komma ur det hela med en novell, om det så är världens skräp eller det bästa du någonsin har skrivit så är det det som är själva målet. Jag tror att man inser hur mycket man faktiskt kan göra på så liten tiden när man ser det i efterhand.
Nu är det nog lite sent för er som blev intresserade, men där finns alltid nästa år, och om inte annat kan ni ju ändå prova, skapa en profil och se!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar