tisdag 19 november 2013

Påtal om inget så

Jag känner att jag vill uppdatera, om något, men jag vet inte vad?
Det är nog inte lönt att fråga vad ni vill veta eller läsa om för då får jag endå inga svar och det är ju bara pinsamt haha.

Nej mene, tja, livet i stugan fortsätter. Jag har fått hit de mesta av mina saker, har kanske en sjättedel kvar innan jag flyttar ut/in helt. Att få in dem i stugan dock, phew, det är inte att leka med. Jag kollar uppgivet på alla mina grejer och undrar hur fan dem ska få plats. Ja antingen får jag kasta/ge bort hälften eller helt enkelt knyckla alla hörn fulla med mina fagra ting. Såsom gamla plastkassar från olika affärer i olika länder och min stickerssamling. Njae.. Något måste bli gjort.
Jag återkommer om detta ärende.

Förresten det där arktiska vädret, vart tog det vägen? Eller slipper man sånt om man bor i Lomma? Hehe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar