söndag 29 december 2013

3 saker

Jag har lagt upp en bloglovinknapp (ja oj vad jag hänger med), så om det finns någon gullig själ där ute som vill följa mig så är det bara att klicka på knappen till höger :).

Sedan kom jag på att jag har glömt att säga vad jag gör om dagarna, jag började som telefonförsäljare förra månaden för svenska uppdrag i malmö, just nu säljer vi hälsokost, det är en jäkligt trevlig arbetsplats även om det ju såklart är lite uttröttande, men men jag trivs :).

Sist så fick jag en iphone i julklapp, nu kan jag alltså inte längre säga att jag har den äldsta telefonen av de jag känner.. haha, jag gillade lite det - att vara den enda på tåget utan vare sig iphone eller converse.. Nej men självklart är den ju assmidig att ha (plus att min gamla är påväg att lägga av), jag är kanske bara rädd för att bli allt för beroende av den och alla dess funktioner, plus att jag har en tendens att skada saker då jag är extremt klumpig = söndrig iphone efter en vecka.. ja vi får se hur det går haha. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar