fredag 13 december 2013

Gläns över sjö och strand

Trevlig Lucia, glad Lucia, god Lucia, ja vad man nu säger!
Mysig dag i alla fall och jag hoppas att jag ska kunna befinna mig i lunds domkyrka efter jobbet och se den mysiga luciakören och sjunga psalmer.
Hur som, jag fick en kommentar igår om önskemål att få se den lilla stugan vi bor i. Just nu ser det ut som fan inuti, men utifrån är det riktigt myspysigt, jag lär fixa det ikväll så ni som är nyfikna kan få se :).

Ska bli så himla mysigt med helg, har bara planerat biobesök än så länge med min pojk, Hobbit - Smaugs ödemark blir det, vi har kollat den första filmen igen nu precis innan för att påminna oss om handlingen så vi får den ultimata bioupplevelsen. Tyvärr så är de bra platserna redan bokade i lund och Malmö för både fredag och lördag, hade ju önskat så sent så möjligt på kvällen på fredag eller lördag, så det fick bli söndag istället redan 17.30, men vi kan ju låtsas att det är kväll, det är ju ändå kolsvart ute vid den tiden så varför inte haha. I övrigt är helgen fri, vi får se vad vi gör :).

Förresten de där inläggen om resan verkar sitta riktigt långt inne, jag hoppas verkligen att jag kan åstadkomma något innan jul för nu var det ju ett tag sen, ska göra mitt bästa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar