söndag 12 januari 2014

Enjoy

Jag tänkte att det kan vara en bra idé att uppdatera. Vad som hänt sedan senast är inte mycket, jul, jobb och nyår. En sak värd att nämna är att jag för första gången i mitt liv har sagt upp mig, igår var sista dagen. Det var ju en grej, men nu är det gjort i alla fall.Vi får se vad jag tar för mig, det ska nog lösa sig :).
Igår var jag också på min lilla systerdotters dop, så jäkla fint och sött! Har så många fina bilder på bebben och föräldrarna, men vill inte riktigt dela bilder på henne här.

Btw, den där uppdateringen om resan från aten till sverige verkar väldigt långt borta, jag vill dock uppdatera er om den, men vill skriva så mycket annat med! Under tiden kan ni få lite bilder från min iphone, ingen större skillnad i kvaliten på den och min digitalkamera haha.

Aris "jag går inte upp ur sängen för mindre än 10 000 kronor" divan, ville inte vara med på bild. 

Bakade god grekisk kaka kormos, aka Mosaic. 

Försökte föreviga mig själv

Provade i spegeln igen

Gumsan hälsade på, men ville inte vara med på bild, så häxmasken fick agera modell


Fikade på "Skånes bästa café", väldigt mysigt. Lilla kafferosteriet!

Med barockfåtöljer och soffor överallt, vill ha!

Läste blondinbellas blogg en del på jobbet

 Gick på dop och var mimmi musig

Idag med





Förevigade äntligen storlampan på lillatorg

och kollade en cool utförsälning med dvd och cd, köpte inget dock.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar