lördag 3 maj 2014

Hej!
Nu har inte jag uppdaterat på jättelänge - but fear not, uppdatering kommer snarast!
Just nu sitter jag på Lomma bibliotek, älskar det. Ligger vid hamnen så man har utsikt över båtarna och havet, och sedan är det väldigt fint designat med två våningar och ett studierum på den andra - där sitter jag nu helt ensam och skriver på en liten grej som jag hoppas ska bli en stor grej när det är klart. Har berättat för fem personer nu vilket ger mig själv en liten spark i röven att faktiskt göra klart det - när jag når dit ska jag berätta för er.

Utöver det, bortsett från de två föregående veckorna så har jag inga direkt planer idag - tänkte spendera dem här tills biblioteket stänger och sedan köpa lite mat och relaxa resten av dagen/kvällen. Troligtvis blir det också en liten springtur mot kvällen (sa Isabella Hansson just det där?).

See you later, byebye!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar