söndag 4 maj 2014

Påsk och annat

Sitter nu hemma i Lomma efter att ha ränt runt i två veckor. Lite mer.
Det har varit väldigt välbehövligt och jag har laddat om mina batteri till max - har varit underbart att träffa min familj så mycket och också mina vänner.
Påsken firades i Skummeslöv med familj och grillning med vänner på slutet, sedan följde gumsan med mig hem till Lomma och stannade i fem dar. Åkte sedan tillbaka till skummis för sen lunch och glass med Lina och Martin och senare på kvällen häng med exklasskompisar. Dagen efter häng med familj för att sedan vara hos the Brandorfs i 2-3 dagar. Sedan fyllde min yngsta bror arton så vi firade honom i onsdags. I torsdags var relaxdag och i fredags åkte jag hem.
Det känns att sitta ensam i ett hus, att vara omringad av folk 24/7 i flera dagar till att sedan vara själv - det känns jobbigt samtidigt som jag också försöker se det som egentid jag kan spendera hur jag vill.

Om tre dagar kommer Aris hem, och då ska jag också gå på bredvid-gång inför sommarjobbet - nervöst men kul! Längtar som fan tills den dagen, kommer att krama ihjäl Aris..

Har tagit jag vet inte hur många bilder, de flesta på mobilen så här får ni några! Så ni kan se detta som del ett haha.
 Satt i bibblan en dag och läste lite ung tonårsfavoritbok - älskade Jaquline Wilson!
 

Åt de bästa nudlarna

 Plöjde igenom massor med second skin-avsnitt och kameran rullade förbi denna underbara taxi!

 Precis innan tripp mot Skummeslöv!
 
 Var tvungen att föreviga detta lite skojiga
 
Grill och vattenpipetime med dessa tre en dag

 
Konst?

 Rawfoodhouse i Malmö med Gumsan, gottis!
 
Återträff med grillning med tjejerna från gymnasieklassen - Mischas katt njuter av min fotsvett
 
Ensam liten grill

 Hemma hos the Brandorfs i Halmstad - underbart!
 


 
Blev bjuden på takenaka-sushi bland annat, mumma!
 

Fick också en väldigt intressant bränna

 

 Och selfiade lite mer
 


 
Tjohej!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar