fredag 13 juni 2014

Empoooria, forever til the end of time!

Äntligen kunde jag ladda upp lite bilder, trodde min kvot var full där ett tag, som jag kämpat för dessa sledna foton.
 
Jahaja, i alla fall så har jag jobbat på nya stället i över en månad nu, det känns roligt. Idag var jag även på en heldagsintroduktion, det var också givande!
 
En annan dag åkte jag och Aris till Emporia för att äta lide, shoppingcenter för mig nuförtiden är synonyma med mat, alltså inte kläder.
Vi upptäckte ett myrornas där inne, vem hade trott! Där köpte jag detta för 45 pix, nicey! Ringen har jag varit galen i fram tills idag då den blev bronsfärgad - jäkla H&M kvalitet.. iphone skalet kostade 5 spänn! Detta lilla konsumerande spritte inom mig för resten av dagen.
 

Efter emporia åkte vi hem, köpte glass och gick till Lomma beach, alltså den på bilden och inte den jag visat för er innan. Lagom skillnad, detta känns ju mer som en riktig strand haha. Där ska det hängas!


 
Avslutade kvällen med avokadoknäcke, mumsimumsi.
 
 
 
Nu ska det kollas fotboll, som den fanatiker jag är.
That's all.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar