tisdag 30 oktober 2012

3 olika punkter

Nu kände jag det där lilla suget efter att skriva igen. Jag har dock inte riktigt koll på vad det är jag ska skriva om..

  • Jag lade mig ner i min säng och ritade tidigare idag, japp ritade. Ritat har jag inte gjort ordentligt på.. ja minst 2 år. Det är sorgligt hur ens intressen kan glömmas bort så enkelt.. 
  • Jag har varit hemma i 6 månader nu. För mer än ett år sedan så tog jag flyget till London. Men fortfarande har jag mardrömmar där alla innebär att jag har varit ifrån min värdfamilj i några dagar/veckor/månader, och nu ska komma tillbaka. Alltid. Samma. Jäkla. Dröm.
  • För övrigt har jag haft en jäkligt skön julkänsla i hela kroppen idag. Det fick mig att vilja lyssna på jullåtar, klassikern "Fairytale of New York" är den bästa..



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar