onsdag 14 november 2012

En lista


Vilken dag är det idag?
Onsdagkväll minsann

Om du var en emoji vilken skulle du vara då?
Antingen den överlägsne smileyn med slutna ögon och hånleende, för att jag älskar den. Eller ett får.

Vad ska du göra ikväll?
Dras med en fotbollsmatch Sverige vs England, prata med Han, samt vara en kärring och lösa korsord.

Säg två bra uttryck:
Jag vet inte, orden grann och rälig är dem bästa orden för de får verkligen fram det fula i räligt, samt grann för att även det är fult att säga och inte går utan att låta ironisk. Dock är jag alltid ironisk när jag använder dem så det kanske är därför.

Vad blir du glad av få höra att du är?
Rolig, härlig, omtänksam, trevlig, smart. Samt allt annat fint man kan säga.

Visa en bild du inte minns ha tagits:


Vem saknar du?
Han för fasen. Och gumsan..

En bild på något som är asbra att ha:
















En chipspåse när man behöver tröstäta

Vad är du bra på?
Att lyssna, att teckna/rita/måla, att äta bara för att, att se det positiva. mfl

Vad vill du ha?
Ett asroligt jobb, en fin lägenhet, han hos mig. Samt en hel del pengar så jag kan resa och resa!

Vad tycker du är roligt?:
Att sjunga, skriva, dansa agera, laga mat, att rita, att ha massor att göra, att äta på restaurang, att vara med folk jag tycker om, att gå på föreställningar (musikaler för fan!) plusen tusen andra grejer.

Vad är du dålig på?
Att studera, att städa, att plocka undan efter mig, att komma ihåg, mfl

Vad tänker du baka i veckan?
Inget alls vad jag vet, men vi får se, nu blev jag sugen haha. Scones hade suttit jäkligt fint..

Hur ser du ut när du är nyvaken?
Svullen och rälig med fettigt hår.

Vem är du kär i just nu?
Han som börjar på A

Vad var det första du snodde?
En porslinssnäcka eller en glansig sten

En bild då du dricker alkohol:

































Vad har du tänkt göra länge men ej gjort?
Börja träna

Vad händer i helgen?
Ingen aning! Jag verkar eremita mig för fullt här

Är listan slut nu?
Yes

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar