söndag 25 november 2012

You're a punk



Helgen har gått i julens tecken måste jag säga. Vi börjar med lördagen:
Det blev Wapnös julmässa under dagen och närmare kvällen: Heagårds skafferi som fick stå för julmaten. Riktigt fint och mysigt ställe med god mat och riktigt bra kvalitet! Bästa personalen har dem med.











Fick sedan bli en rundan till stan och Bulls där vi stannade resten av kvällen, i princip i brist på att vi knappt kunde röra oss (okej, riktigt så illa var det inte haha) efter detta otroliga frossande! Därefter blev vi upphämtade av Linas mor och respektives pojkvän, sov i deras mysiga stuge ute i Simlångsdalen. Inte visste jag att känslan av att vakna upp med ett par kattungar sovandes i sin famn/på ryggen/på bröstet är något jag har saknat, ge mig gärna den där känslan varje dag, herregud!

5 timmars sovande senare drog vi hemåt, jobb för Lina och sängen för mig haha. Städande och röjande samt att ta det jäkligt lugnt, har jag ägnat dagen åt.

That's all.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar