torsdag 8 november 2012

I do what you want me to do

Har haft en så jäkla bra dag! Halmstad från 10 till 19, med spring i alla affärer som finns, godaste lunchbuffen på restaurang Peking, och såklart ett avslut på bästa Maxi! Haha. Nu är jag sådär härligt mör och dör i benen, (kan inte fatta att jag först skrev bena..) men fylld med positiv engergi. Tänk vad mycket en dag med detta eldliv kan göra för en <3. Lina är en vän som alla borde få ha i sitt liv.

Blev lite köpt, förutom julklappar: (Mamma,stay away from my room)

Självklart kan jag inte heller stå emot boken som alla pratar om, den känns som något jag kommer att älska, och av vad jag har hört av dem som läst den så kommer jag bli helsåld! Spännande är bara förnamnet, att det kan pirra i kroppen av en bok man inte ens har öppnat?

Ett par tjocka sköna vantar från Monki, så jäkla välbehövt!

Fiiinaste tallrikarna från Lagerhouse, tur som jag har var dem på 70 % utförsäljning = 11 kronor per tallrick, hell yeah!

Tjohej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar