lördag 13 april 2013

Du är för snygg för mig

Nu blir det en lite mer ordentlig uppdatering. Eftersom jag vet hur ni suktar efter min information om det senaste i mitt liv, hahaha. Iallafall så drog jag hem till Lina igår där det vankades förfest innan Halmstad. Uppdaterade oss om det senaste, trots allt nästan 2 månader sedan vi sågs senast! Därefter kom hennes friend Maja, och vi åt Sushi/kebab, chips & dip, lyssnade på bra musik, däribland smurfarna hits.. pratade med intressant folk i telefon, pratade om bojs, fick en gayfriend på bussen på vägen in och tappade tomma glasflaskor på bussgolvet med en väldigt tolerant (och glad) busschafför! 
Drog en liten turné, det blev först Bulls, sedan La coca, och sist Mårtenssons. Fyfan vad härligt det var att dansa! Känns som evigheter sedan.. 

Riktigt bra kväll!

Monki jacka och topp (lånad av mamma). Snöre från en gammal kofta (mammas too).
Jeans från River Island.

Fake smile
 
Vs
Real smile, weeeei!!





2 kommentarer: