tisdag 23 april 2013

Instagram perfektion

Jag tänkte att jag skulle skriva lite smått om dagen. Jag har inte gjort stora grejer, men lite mindre fina saker. Gick upp 06.15 för skola, visst det är inte det roligaste att gå upp så tidigt, men skönt är det samtidigt, väldigt många timmar att krascha på lite vad man vill!

Skolan var över fort, hade sedan lite tid att kolla in en second hand affär som ligger i närheten av skolan och som jag dessutom går förbi varje dag och dreglar över de finaste skatterna i skyltfönstrena; Humana Second Hand. Very well, så jag kollade, blev förälskad i allt, och visst det hade gärna varit billigare men SÅ farligt var det inte. Drog efter 10 min, lottlös, tåg väntar. Tåget hem till skön musik och någorlunda tom tågcupé. Blev hämtad av glad Nordström på stationen. Fikade på Biblos i gamla skolan. Hälsade på och pratade lite skoj med lärarna. Tog årets andra glass i solen, eller om jag inte ska kalla denna för den första... (Vet inte om glass på Willys inomhus klockan 20 på kvällen räknas lika mycket haha). Gjorde en god gärning. Samt kollade på två bokreor, en i skolan i Lund och en i den gamla. Köpte inget därheller ;P.

Blev därefter hämtad av mor, och nu sitter jag här.
Tja, detta var kanske inte så jäkla intressant, men jag är väldigt nöjd över dagen, dessa små fina detaljer och ett gulligt sällskap man inte träffar alltför ofta längre.. Good old times. dock skulle jag inte vilja byta ut mitt liv nu för allt i världen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar