lördag 13 april 2013

Very funny indeed


Tio saker du vill göra innan du dör. 
1. Bo i ett varmt land

2. Se depeche live
3. Skriva en bok
4. Vara med i en musikuppsättning
5. Resa jorden runt
6. Våga starta något eget
7. Lära mig flera språk
8. Åka luftballong
9. Prova att surfa!
10. Bli riktigt bra på att laga mat. 

Nio saker om dig själv.
1. Chips är min drog - måste skärpa mig 
2. Jag känner mig nästan alltid malplacerad. 
3. Jag älskar disneyfilmer och kan de flesta låtar och repliker utantill.. 
4. Jag älskar all form av ordspel (alfapet, korsord, anagramgrejs)
5. Jag blev dumpad en gång av en kille för att han trodde att han kunde få Britney Spears (hahaha)
6. Jag får världens kickar av att på något sätt agera eller sjunga eller dansa. Det är som att vara hög. Det skrämmer ihjäl mig men hade jag vågat hade jag dedikerat livet till det. 
7. Jag älskar att testa mig själv och mina farhågor. 
8. Länge ville jag gifta mig på disney world i Paris, under slottet där.. haha
9. Är världens blödigaste, gråter för ingenting. 

Åtta sätt att vinna ditt hjärta på.
1. Vara sig själv 
2. Ha humor och vara rolig, samt tycka att jag är rolig!
3. Vara snäll och godhjärtad
4. Älska musik 
5. Vara spontan
6. Visa omtanke och känslor
7. Heta Aris
8. Och ha lockigt hår. 

Sju saker du ofta grubblar på.

1. Min framtid
2. Skolan
3. Varför jag inte kan acceptera mig själv någon jäkla gång
4. Varför min kärlek bor 1000 mil bort
5. Varför människor lägger energi på oviktiga saker
6. Varför folk är så jäkla egoistiska
7. Varför vi inte kan sluta vara så himla fördomsfulla och mer öppna
Med massor med mera. 

Sex kändisar du tycker är snygga.

1. Lina Bengtsson
2. Rachel Weiz
3. Kate Winslet
4. 
5. 
6. 

Jag verkar kolla in kvinnor mer nuförtiden haha. 

Fem saker du aldrig skulle vilja göra.

1. Sticka in en kniv i mitt öga (Japp det är min tvångstanke, att allt vasst på något sätt skulle hamna i mitt öga) 
2. Förlora mig själv
3. Skada/såra någon riktigt ordentligt
4. Äta en färsk morot
5. Gå på en curling match - fyfan vad tråkigt. 

Fyra saker du har köpt den senaste månaden.

1. Mat
2. Fika 
3. Lunch
4. Godis

haha

Tre sätt att få dig le/skratta.

1. Ett töntigt skämt 
2. Retas lite kärleksfullt
3. Säga något snällt 

Två gamla favoritlåtar.

1. Gamla.. valfri Britney Spears låt - not a girl not yet a woman (herregud)
2. Rednex - cotton eyed joe haha


Något folk inte visste om dig.

Att jag så fort jag får ett ensamt tillfälle nuförtiden sjunger think of me från Phantom of the opera.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar