torsdag 29 augusti 2013

Du,det är inte så mycket grejer i billiga hyllan idag..

Så detta uppdaterandet gick inte galant. men det får bli nu istället :)

Så igår hämtade jag min gumsan och vi drog till röda korset i Laholm för att kolla efter bh och vinterjacka, inget fanns, istället köpte jag en fluga, en slips och två fina sjalar för 22 spänn, oh yeah!
Sedan drog vi till kära maxi och handlade till min familj, tog en drink i baren, och efter det stötte vi på en gammal skolkamrat och snackade, till sist blev det mcdonalds! Sedan svek hon mig och drog hem, så jag ställde mig i köket och började laga mina efterlängtade auberginebullar med en tomatsalsa, de blev inte som på bilden, och jag lade i bullarna före tomatsåsen vilket var presentabelt failigt haha, men gott var det! I receptet skulle 3 auberginer ge 14 bullar, men jag fick minsann till 23 stora, victory! haah

På kvällen började jag skriva en novell, ja inspirerad var jag och känner mig lite pirrig med det hela, har inte skrivit ordentligt på så länge! (Förutom förra sommaren då jag började en bok, påbörjade var ordet).

Idag har kickan varit duktig, städat och tvättat och hållit på. Nu ska jag dammsuga och torka golvet i hela huset så det blir av, sedan fundera på middag, vid halv 7 drag jag till Lina i våxtorp för pizza och filmmys!

Hatt och brills från H&M
Topp från Monki
Skärp från Asos
Shorts från carlings





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar