söndag 18 augusti 2013

Vi drar till malmö



Jag gillar hur jag förlorar läsare, men hur de fåtal jag har kvar sprider sig ut mer och mer, idag var det en från Kina, kul!

Malmöfestivalen håller ju på för fullt, om jag hade möjlighet hade jag varit där varje dag nu tills den 23:e.
Idag spelar Mando diao, hade varit asnice att se, men istället får jag rikta in mig på de sista dagarna, antingen torsdag eller fredag.
På torsdag spelar Familjen, timbuktu & damn och Eva Dahlgren, har sett familjen 1 och ½ gång, samt timbuktu två gånger, men man tröttnar liksom inte!
Och på fredag - sista dagen, spelar Panda da panda, en ganska ny artist.. var tvungen att lyssna igenom på youtube lite för att se vad det är för människa, lagom cool eller! Har även förstått att hans liveshower ska vara livsfarliga, gotta see! Sedan Oskar Lindros... meh.

Och självklart förutom musiken finns det ju hur mycket annat som helst, har haft det så jäkla kul de gånger jag har varit där, så det har nästan blivit ett måste att besöka varje år :).


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar