lördag 8 mars 2014

Lösfransarna kanske trillar av om jag blinkar för mycket

American idol, jurymedlem till en tjej efter hennes uppträdande: you look great tonight honey, you're killing it in that dress, don't you agree guys?! Applåder.
Som om det var det som det tävlades om, bästa utseendet.

- Jag har på mig detta, för det är såå inne just nu, och sedan har jag alltid gillat blommigt.
Vem bryr sig om vad som är inne? Du behöver inte förklara dig på något sätt, du gillade toppen, punkt slut.

Dagens look: Ja jag ser lite konstig ut i ansiktet, men den bjuder jag på! OBS! Jag är inte ute efter uppmuntrande ord.  (I själva verket övade jag på denna posen i 20 minuter och vet att jag är skitsöt.. )
Be om ursäkt innan någon annan hinner säga något, så har du räddat ditt skinn - asbra.

Går på bussen, ska bara till affären och jag är fixad till tänderna, men det räcker inte, jag har med mig sminkväskan, hårborsten och plattången, ifall att liksom. Alla vet ju att utseendet är superviktigt...
Nej du är absolut inte bra som du är, huuh hemska tanke att du ens skulle kunna tro något sånt, way to go girl.

Jag klär mig precis likadant som alla andra tjejer i 9an, det är ju coolt. Skinnjacka och converse funkar alltid.
Nej inte direkt. Du vill inte misstas för en människa helt utan eget tänk. Eller det är kanske precis det du vill?

Yta, yta, och hm.. just det, ännu mer yta.
Internationella kvinnodagen - du ser.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar