onsdag 7 september 2011

And it hurts with every heartbeat

Sagan tog slut, 2 år och 9 månader var du min, men samma dag som vi hade månadsdag blev det dags för oss att skiljas åt. Vi vet att detta är det bästa för oss båda och har även gjort det ett tag.. Nu gick det inte att blunda längre för hur olika vi är.
Kärleken finns dock kvar och det är det som gör som ont, att man har blivit tvingad att fatta ett beslut man inte vill, egentligen vill man fortsätta kämpa på och drömma om att vi blir mer lika med tiden, sanningen är en annan, och den suger..

Jag satt i söndagskväll och läste igenom min gamla blogg, ju mer jag läste desto mer kände jag mig trött på den, jag ville bara ta bort den och börja om på nytt, den kändes inte som jag. Så jag gjorde det och startade denna. Dagen efter sker detta, och jag kan inte annat än tro att det på något sätt var menat.
Avsluta ett kapitel och påbörja ett annat.



We can keep trying but things will never change

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar