tisdag 13 september 2011

Not okey

Nu är jag här igen. Är nästan lite arg; 3 killar har hört av sig och stött på mig sedan jag och Tim gjorde slut förra veckan.3 killar jag inte brukar ha kontakt med har hört av sig utspritt över veckan, genomskinligt? Inte alls.. Respektera att jag inte mår bra och försöker komma över detta, snälla! Och jag tycker att ni är vidriga så skulle aldrig ens tänka tanken ändå, såå get over it.

Förutom det så är det faktiskt ganska bra, hade en super lördag och söndag med gumsan, kollade Mamma Mia  på lördagen, stack sedan ut med hennes mor och hennes bästa kompis, hade jättekul! Karaokade som vanligt och sjöng låtar som hyllade Colin på hans födelsedag, astöntigt haha! Söndag vaknade jag bakis med gumsan, fortsatte med filmerna och kollade Bridget Jones och åt popcorn. Cyklade sedan hem, fick förresten cykla världens bit för att komma till henne på lördagen, det var verkligen plågsamt haha, i motvind och tung packning dessutom, fml liksom.




Har inte hänt mycket mer än så, eller jo en sak har nog hänt men det berättar jag inte förrän jag är säker, underbart! Ska passa bror ikväll och dra ut och springa när som helst nu! Ska bara motivera mig ;P.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar