måndag 26 september 2011

Varför äta när man kan svälta?

Nu sitter jag här igen och jag vill bara berätta att jag fick beställt min dator igår!
Här är den! Asfin! Hoppas den är lika nice irl med, köpte även finaste datorväskan :)

Hälsade på pappa som sagt, berättar inte detaljer för det är ganska så privat, men det var jättemysigt faktiskt, mådde väldigt bra när vi åkte hem! Sista gången jag ser pappa på ett halvår dock om jag har otur.. får försöka se till att göra de när jag kommer hem till julen!
Gick upp 8 i morse, åkte och kollade lillebrors eventuella gymnasieskola, verkade skitbra! Därefter handla fiskar och maxi! Kom hem vid , middag och bowling, och nu sitter jag här :)

Är sjukt sugen på att skaffa farmville haha, och det ska jag också, men inte förrän jag dragit till england och har min egna dator ;P!

Nu drar jag, bye!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar