onsdag 21 september 2011

Sitter just nu och kollar flygbiljettpriser..

Och till England skulle det kosta mig ungefär 350, framme 22.20 den 5:e isåfall, bra pris!
Hoppas nu bara att det inte är för sent för dem..Idag är det exakt 2 veckor kvar, fyfan vad jag längtar!

Ska bli så mysigt i England, lära känna en (förhoppningsvis) underbar familj, kommer att brevväxla med två personer, kunna åka in till stan var dag om jag vill det, lära känna helt nya människor, upptäcka landet, shoppa, festa, fira halloween, åh! Jag dör av längtan! Vet dock att jag dagen innan kommer att storångra mig och inte vilja åka.. haha. Att lämna tryggheten mot något som i värsta fall kan gå rent åt helvete. Ska inte tänka så dock.. det löser sig!
Stress!!! För en gångs skull har jag dock pengar så blir inga problem på den fronten iaf, händer typ aldrig!
Trots det skriver jag upp en budget för de två sista veckorna jag är hemma för att ha över så mycket pengar som möjligt!

Idag skare fixas grejs! Lexikon, kalender, booze, kanske regnjacka. Därefter pizza och bowling! Med gumsan ofc <3. Bra dag! Vill ha fler såna.

Imorgon passning av bror och besök av syrran! Fredag passa bror, kolla idol och baka paj! Lördag. Lina och gänget! Söndag hemfärd och bakfylla! Synd att det är så mycket passning sista tiden.. ska förhoppningsvis få in mina favoriter i kalendern!

Dags att äta och sedan duscha, see ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar