måndag 7 maj 2012

Börthdäj

Jag har haft en jättebra dag idag! Imorse fick jag gjort mycket och ringde 3 viktiga samtal, sedan klippte jag grenar i trädgården, fyllde nästan hela tunnan (ni vet ju ofc inte hur mycket detta innebär, men det var mycket! haha).Hann även läsa dagstidningen där, inte ofta :P. 13.30 kom Gumsan hem till mig, öppnade hennes present med denna underbara ring i föregående inlägg, jag blev så jäkla glad, åh! Har länge önskat mig massor med smycken däirfrån. Sedan cyklade vi till Båstad, mötte upp Lollo och satte oss sedan i fåtöljerna utanför bibblan och pratade med John (F.d fotolärare) som sedan köpte fika åt mig (min födelsedagspresent från han) jag fick tillslut, efter att inte ha velat vara oartig och ta allt jag ville som jag blev tillsagd, en räkbaguette mumma! Träffade sedan 3 andra lärare som ville uppdatera sig om oss, trevligt :).
Sedan gick vi hem till Mischa, där bjöds det chokladkaka och te, gott! Öppnade mina presenter från dem 2 med som också var super! Tack för det mina fina <3. Pratade om allt möjligt och fick sedan cykla hem till Middagen. Rumänska färsbiffar som så många gånger förr. Nu sitter jag här och surfar runt lite. Imorgon är en busy dag så lägger mig nog någorlunda tidigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar