söndag 20 maj 2012

Meningslöst?

Har precis raderat närmare 30 personer på facebook. Det känns som något jag gör rätt ofta, raderar människor ur mitt liv, för i många fall blir det så, vissa träffar man inte ens irl för de kanske bor långt borta eller så är det folk från random fester man bara träffade en gång eller människor man inte bryr sig om alls. Jag känner att jag inte vill ha massor med sådana där.

Idag har även varit en dag som jag lika väl hade kunnat vara utan. Javisst är det bra att jag rensar ut allt skräp jag har på mitt rum, och att jag lägger ut annonser, och att jag äter, och att jag tänker och tänker och tänker. Men man tröttnar på det efter ett tag. Den lilla ljuspunkten var när mischa knackade på och vi tog en promenad på stranden med glass i hand.

Hade förresten glömt hur rolig Lilo och Stich är!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar