lördag 26 maj 2012

Bra!

Hittills har min helg varit super! Igår handlade jag mat med mor på Maxi, som alltid.Sedan hämtade vi min bror och därefter cyklade jag till Båstad, mötte upp Gumsan, sedan tor, vi gick och kollade varenda mataffär för jag kunde aldrig bestämma mig om jag skulle köpa något haha, därefter kollade vi Rutigt och Randigt, hittade inga skor som jag ville ha men dock det finaste skärpet just nu!

Lollo var extra fin denna dag! Tor hade en "Gott och blandat" outfit

Jag var färgglad

45 pix!

Därefter hängde vi utanför mustan lite, och sedan träffade vi även John och Anders och gick till Centercourten (restaurangen, inte tennisbanan Anders) det dracks öl och vatten och åts pizza, John var snäll och bjöd oss. Hade en jättetrevligt kväll! Kul att se dem igen :). Cyklade hem vid 20.00. Kom hem kollade tv och sedan sängen!




Idag drog jag till båstad igen och fikade med Lollo på kontan, därefter en promenix till stranden och bryggan i hamnen, fint! Obligatoriskt sparabesök blev det med. Sedan hem. Laga middag, äta, baka vaniljmuffins och nu snart Eurovision iiiih!








Imorgon är det ju som ni alla vet mors dag, ser faktiskt väldigt mycket fram emot det!

Update: Nu börjar det!!!!!

2 kommentarer:

  1. Haha allvar? Ja jag kan inte sluta spela den.
    Snyggt du matchade den mönstrade klänningen till de gula skorna. Gillar det starkt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men den är verkligen skön, man dras med! Ojoj man tackar! :)

      Radera