onsdag 2 maj 2012

Kolla vilken fin vän jag har!

Vid 12-tiden idag kom min lina och hämtade upp mig. Hon överraskade mig genom att köra ner till stranden och ha en picniclunch! Det finaste på länge och jag kände mig så speciell. För er som inte har förstått så är Lina helt grymt bra på det här med mat och matlagning, hon har en stor matblogg samt att hon fått fixa mat till otaliga fester runtom i landet, hon är awesome helt enkelt. Och vad kan man inte förvänta sig då, kolla bara bilden nedan, MUMMA! Det som inte syns är även en aioli, potatissallad, skagenröra och en baguette. Till efterrätt blev det jordgubbar, fruktsallad och vaniljvisp, samt mörkchoklad med mousse och jordgubbsfyllning. Tack för att du är så fin <3





Hoppas det är okej att jag lånade dina bilder!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar