tisdag 24 september 2013

En vecka eller en månad?

Ja, nu var det ju ett tag sen, igen.
Jag har påbörjat ett inlägg ett tag nu men har tröttnat fort, igen.
Men nu jävlar.

Enligt min kamera har lite grejer hänt.
Jag har blivit moster till den sötaste lilla flickan (lägger inte upp bild), jag har köpt en vinterjacka, jag har varit på 10årsjubileum på min före detta gymnasieskola, jag har varit i Danmark, lockat håret med toapapper, impregnerat ett par skor som jag är livrädd att använda för att dem är så fina.. jag har också ätit en underbar liten skaldjursbuffé som finaste Lina skämt bort oss med, sett en orm, förmodligen en snok som skrämde vettet ur gumsan, kollat in den lokala loppisen, etc.


Vinbergssnäckorna som jag aldrig ätit förut var underbara!







Snodd från Facebook



mamma blev ledsen när hon såg att jag hade putsat skon med en ensam hilfigerstrumpa






Finfina grejer!



Later!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar