onsdag 16 juli 2014

eh, hej?

Inspirationen tryter, inte mer än logiskt när det är sommar och allt och det kanske inte är datorn som lockar mest. Det påverkar inte mitt läsarantal dock, tycker bara det har visat en högre siffra den senaste tiden.. haha, men sedan är min och blondinbellas statistik på två helt olika planeter så det gör ingen större skillnad för mig i alla fall. Men nu sitter jag bara här med massor av frågetecken.

Jag har bloggat sedan jag var 17 år, och har nog fortsatt med det genom året för att det är ett intresse, det är avkopplande och ett sätt för mig att uttrycka vissa sorters känslor och idéer. Jag har varken påverkats/tryckts ner av de få kommentarer jag fått - då dem alltid har kommit så sällan. Självklart vill man ju veta att det finns någon där ute som tycker om det man gör, men ändå - det kanske är just därför jag fortsätter att tycka om det, för att jag inte blir påverkad av eventuell kritik el dylikt, då jag inte får någon feedback alls! haha. Det ger mig space för mig.

Så ska jag våga mig på att fråga? eller kommer jag bara se dum ut, hm...
äh!
vad skulle ni vilja att jag skriver om? Är det något ni vill veta? Var inte blyga!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar